Power Slim

POWER SLIM

Afslanken onder persoonlijke begeleiding

 

Power Slim afslankprogramma
Lekker eten en toch afvallen onder persoonlijke begeleiding van een gecertificeerd voedingscoach. Samen werk je naar een gezond voedingspatroon. Dat is het Power Slim afslankprogramma.

Met de juiste voeding kun je wonderen verrichten. Voldoende bewegen, verantwoord eten en je bewust zijn van wat je eet, of van wat je achterwege laat zijn de sleutelfactoren tot succes. Met de juiste kennis en begeleiding lukt het vaak beter om blijvend resultaat te bereiken. Daarom heeft Power Slim een afslankprogramma ontwikkeld om je in drie fasen te begeleiden naar je streefgewicht en een gezonder voedingspatroon.

In deze fasen wordt uitgelegd hoe je met de juiste voeding en hoeveelheden tot een evenwichtig voedingspatroon kunt komen. Deze fasen zijn belangrijk voor de gewenning en het stabilisatieproces van het lichaam. Het einddoel is het gewenste gewicht voor langere periode. Power Slim heeft een kookboek ontwikkeld met 14 weekmenu’s en meer dan 80 recepten om je hierbij te helpen.

Individuele en professionele begeleiding
Persoonlijke aandacht en begeleiding staan bij de Power Slim centers centraal. Voordat je begint met het Power Slim afslankprogramma, wordt er een uitgebreid intakegesprek gehouden. Tijdens dit gesprek worden o.a. je startgewicht, de Body Mass Index (BMI), de vetvrije massa en de spiermassa gemeten.

Samen met je voedingscoach definieer je jouw persoonlijke doelstellingen en maak je een stappenplan voor de uitvoering van het Poer Slim programma.

Wekelijks kom je terug bij je voedingscoach om je te wegen, meten en samen de voortgang van het Power Slim programma te bespreken. Aan de hand hiervan worden de stappen voor de volgende periode besproken. Ook na het bereiken van je doelstellingen blijf je nog enige tijd onder begeleiding van je voedingscoach om zo terugval te voorkomen.

Hoe werkt Power Slim?
Afslanken met Power Slim betekent niet minder eten, maar anders eten. In de 1e fase worden de maaltijden en tussendoortjes vervangen door Power Slim producten. Door de sterke beperking van koolhydraten en vetten uit de voeding vindt er een verandering plaats in de stofwisseling.

Drie dagen na de start met het Power Slim afslankprogramma zijn de aanwezige suikers in je lichaam volledig opgebruikt. Mits er geen nieuwe koolhydraten aangevoerd worden, is je lichaam genoodzaakt je vetreserve aan te spreken als energiebron. Dit betekent dat het lichaam je vetreserve omzet in bruikbare energie en verbrandt.

De Power Slim producten hebben een speciale samenstelling met weinig brandstoffen en veel bouwstoffen. Ze bestaan uit kwalitatief hoogwaardige eiwitten. Het eten van de juiste voedingsstoffen zorgt ervoor dat je vet verliest en geen spiermassa. Het bevordert je stofwisseling en je figuur verbetert.

Je hebt ca. 6 eetmomenten per dag, waarbij je telkens kunt kiezen uit meer dan 140 heerlijke Power Slim producten. aangevuld met groente, vlees en vis. Met het gezin mee-eten blijft heel makkelijk.

Afslanken in drie fasen
Het afslanken gebeurt in drie fasen. In elke fase heb je vijf tot zes eetmomenten.

Fase 1: De strikte fase
Dit is de actieve fase. In deze fase bereik je het grootste gewichtsverlies. Door de speciale samenstelling van de producten, komt het lichaam in ketose (fase van verbranding). Je gaat over naar de 2e fase als je 80% van het gewenste gewichtsverlies hebt bereikt.

Fase 2: De overgangsfase
In deze fase bereik je je streefgewicht. Geleidelijk worden de Power Slim producten vervangen door gebruikelijke  voedingsmiddelen zoals brood, graanproducten en fruit.

Fase 3: De stabilisatiefase
In fase 3 leer je gezond en gevarieerd eten om je nieuw verkregen gewicht te stabiliseren. Je gebruikt alleen nog de tussendoortjes van Power Slim. Na het behalen van je streefgewicht blijf je nog een jaar onder begeleiding van je voedingscoach.

Gewichtsbehoud
Na het volgen van de drie fasen, weet je nu welke producten en hoeveelheden je beter wel en niet kunt eten.

Waarom Power Slim?
Power Slim staat voor persoonlijke begeleiding van een gecertificeerde voedingscoach, de beste kwaliteit producten en een keuze uit meer dan 140 lekkere dingen voor het ontbijt, lunch, diner en tussendoor. Het Power Slim afslankprogramma is goed te combineren met de maaltijden van het gezin. Je bereikt stapsgewijs een gezond voedingspatroon.

De voedingscoach is jouw stok achter de deur, begeleidt jou naar je streef gewicht en een gezond voedingspatroon toe en leert je hoe je je behaalde gewicht kunt behouden. Terugvalpreventie is een belangrijk onderdeel van het programma.

Een greep uit het assortiment
images

Wetenschappelijk
Eiwitten spelen een belangrijke rol bij gewichtsverlies met behoud van spiermassa.

Recente wetenschappelijke studies tonen aan dat een verhoogde eiwitinname, met daarnaast een drastische verlaging van de koolhydraat- en vet inname het meest efficiënt is. Zelfs ruim tweemaal effectiever als het gaat om verlies van lichaamsvet bij behoud van vetvrije massa. (1,2) Afslanken met het eiwitdieet zorgt er niet alleen voor dat je meer vet verliest, maar het is ook makkelijker vol te houden. (2) Voor het beste gewichtsverlies is een dagelijkse eiwitinname van 1,2-1,5 gram per kilogram lichaamsgewicht gewenst.

  1. S. Soenen, ‘Efficacy of macronutrients on targeting obesity and beyond’, Universiteit van Maastricht 2010.
  2. S. Devkota, D.K. Layman (2010) ‘Protein metabolic roles in treatment of obesity’. Curr.Opin.Clin.Nutr.Metab.Care 13,403-407.

Power slim en bewegen
Lichaamsbeweging is de derde belangrijke pijler in het Power Slim programma.

We weten allemaal dat we pas echt blijvend resultaat verkrijgen als we onze levensstijl ook blijvend aanpassen.

Naast goede voeding en begeleiding is het een onmisbaar onderdeel om je lichaam gezond en slank te houden.

Als je minimaal 30 minuten per dag aan beweging doet, met matige intensiteit, dan voldoe je aan de Nederlandse Norm voor Gezond Bewegen. Matige intensiteit betekent activiteiten waarvan je hart niet veel sneller gaat kloppen en je niet buiten adem raakt, bijvoorbeeld wandelen of fietsen. Dit is voldoende om je lichaam gezond te houden en aan te raden als je last hebt van ernstig overgewicht.

Als je echter al een flink eind op weg bent en de gezonde smaak te pakken hebt, probeer daarnaast dan circa 2 keer per week aan conditietraining te doen. Met conditietraining bedoelen we activiteiten waarvan je hart wel sneller gaat kloppen en waarvan je gaat zweten en buiten adem raakt. Je voldoet dan tevens aan de fitnorm en zult merken dat je je veel fitter voelt.

Om echt gezond bezig te zijn, raden we aan om twee keer per week 8 tot 10 krachtoefeningen te doen met gewichtjes of weerstand. Kleine moeite, maar groots resultaat. Je bouwt hier namelijk spiermassa mee op. Dit verhoogt je energieverbruik in rust (je stofwisseling) en zorgt ervoor dat je gemakkelijker op gewicht blijft.

De voordelen van power Slim

Deskundig advies – Snel resultaat – Gezond voedingspatroon – Lekkere producten – Makkelijk vol te houden – Wetenschappelijk onderbouwd

Power Slim, voeding en gewicht in evenwicht
Wil jij ook een gezond gewicht ?

gecertificeerd_voedingscoach-e1360531942970[1]

Wilt u meer weten over power slim druk dan HIER om contact op te nemen.

Bel vandaag nog met 06-41964914 voor een gratis intakegesprek en dieetadvies.

Trends & Beauty gespecialiseerd in gewichtsverbetering